Tiedote: Climeconilla pidetään kiinni hyvästä palvelusta myös poikkeusaikoina

Koronaviruspandemian vuoksi myös me Climeconilla teemme joitakin muutoksia toimintaamme. Helsingin toimistomme väki työskentelee etänä, jotta voisimme pitää henkilöstömme terveenä ja pystymme tarjoamaan tunnetusti superhyvää asiakaspalvelua myös jatkossa. Myyntitiimimme sekä asiakas- ja suunnittelupalvelumme avustavat sinua edelleen puhelimen tai sähköpostin päässä.

Kotimaisena yrityksenä toimituksemme pelaavat tällä hetkellä normaalisti. Kausalan ja Pihtiputaan tehtailla noudatamme erityistä varovaisuutta. Teemme kaikkemme, jotta saamme käsittelyssä jo olevat ja myös uudet tilaukset toimitettua normaalisti. Tällä hetkellä tilanne on hyvä ja informoimme asiakkaitamme välittömästi, mikäli tilanne muuttuisi.

Turvallisuuden takaamiseksi siirrämme kaikki sovitut tapaamisen verkkoon tai puhelimen päähän. Lupaamme olla aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja kumppaneihimme, kuten normaalistikin.  Se mitä luvataan, se pidetään!

Tarjoamme mielellämme myös koulutukset, tuote-esittelyt ja tapaamiset etänä. Käytössämme on monipuolinen joukko digitaalisia työkaluja, joten kanssamme onnistuvat webinaarit, etäpalaverit ja suunnittelun tuki.

Olethan rohkeasti yhteydessä meihin, jos jokin asia askarruttaa. Laita viestiä myös, jos haluat kuulla ilmanvaihdon päätelaitteiden, ammattikeittiön ilmanvaihdon tai kemiallisen ilmanpuhdistuksen uusimmista ratkaisuista. Järjestämme mielellämme lisäksi etäkoulutusta edistyksellisistä valintaohjelmistamme ja/tai älyilmanvaihtoratkaisu MyAirista.

Huom. etäpalavereissa ei tarvitse pitää omaa kameraa päällä. Meille riittää, että ääni kuuluu 😉

TÄÄLTÄ LÖYDÄT YHTEYSTIETOMME

Koitetaan tehdä vaikeasta tilanteesta siedettävä ja pidetään rakennusala liikkeessä!

Tommi Uksila

etunimi.sukunimi@climecon.fi

Climecon ja John Nurmisen Säätiö yhteistyössä Itämeren puolesta

Tinkimättömyys, vastuunotto Itämerestä sekä konkreettiset teot koettiin Climeconilla painaviksi syiksi ryhtyä yhteistyöhön John Nurmisen Säätiön kanssa kolme vuotta sitten. Säätiö on vieraana Climeconin FinnBuild-messuosastolla lokakuun alussa, jolloin messukävijäillä on mahdollisuus tutustua Itämeren pelastustyöhön.

Design-ratkaisut ilmanvaihdossa on toteutettu vastuullisesti – Koe ne Climeconin osastolla

Arkkitehtien kanssa yhteistyössä kehitetyillä ratkaisuilla ja ilmanvaihdon uusilla materiaaleilla voidaan yhdistää huippuluokkainen talotekniikka ja sisustus. Messukävijä voi kokea Climeconin FinnBuild-osastolla 6d60, kuinka ilmanvaihdon ratkaisuja voidaan toteuttaa tyylillä, ympäristökysymyksistä tinkimättä.

Huipputeknologia, viimeistelty design ja vastuullisuus yhdistyvät ilmanvaihdonratkaisuissa FinnBuild-messuosastollamme

Climeconin FinnBuild-messuosastolla 6d60 esitellään tuoteuutuuksia, suunnittelu- ja valintaohjelmien vinkkejä, ilmanvaihdon tyylikkäimmät kotimaiset ratkaisut sekä edistyksellistä teknologiaa. Messukävijällä on mahdollisuus myös tutustua hiilineutraalin yrityksemme pitkäjänteiseen vastuullisuustyöhön. Eikä jäätävän hyvä meininkimme jätä ketään kylmäksi – osastolta löytyy varmasti jokaiselle jotakin!