Tiedote: Climeconilla pidetään kiinni hyvästä palvelusta myös poikkeusaikoina

Koronaviruspandemian vuoksi myös me Climeconilla teemme joitakin muutoksia toimintaamme. Helsingin toimistomme väki työskentelee etänä, jotta voisimme pitää henkilöstömme terveenä ja pystymme tarjoamaan tunnetusti superhyvää asiakaspalvelua myös jatkossa. Myyntitiimimme sekä asiakas- ja suunnittelupalvelumme avustavat sinua edelleen puhelimen tai sähköpostin päässä.

Kotimaisena yrityksenä toimituksemme pelaavat tällä hetkellä normaalisti. Kausalan ja Pihtiputaan tehtailla noudatamme erityistä varovaisuutta. Teemme kaikkemme, jotta saamme käsittelyssä jo olevat ja myös uudet tilaukset toimitettua normaalisti. Tällä hetkellä tilanne on hyvä ja informoimme asiakkaitamme välittömästi, mikäli tilanne muuttuisi.

Turvallisuuden takaamiseksi siirrämme kaikki sovitut tapaamisen verkkoon tai puhelimen päähän. Lupaamme olla aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja kumppaneihimme, kuten normaalistikin.  Se mitä luvataan, se pidetään!

Tarjoamme mielellämme myös koulutukset, tuote-esittelyt ja tapaamiset etänä. Käytössämme on monipuolinen joukko digitaalisia työkaluja, joten kanssamme onnistuvat webinaarit, etäpalaverit ja suunnittelun tuki.

Olethan rohkeasti yhteydessä meihin, jos jokin asia askarruttaa. Laita viestiä myös, jos haluat kuulla ilmanvaihdon päätelaitteiden, ammattikeittiön ilmanvaihdon tai kemiallisen ilmanpuhdistuksen uusimmista ratkaisuista. Järjestämme mielellämme lisäksi etäkoulutusta edistyksellisistä valintaohjelmistamme ja/tai älyilmanvaihtoratkaisu MyAirista.

Huom. etäpalavereissa ei tarvitse pitää omaa kameraa päällä. Meille riittää, että ääni kuuluu 😉

TÄÄLTÄ LÖYDÄT YHTEYSTIETOMME

Koitetaan tehdä vaikeasta tilanteesta siedettävä ja pidetään rakennusala liikkeessä!

Tommi Uksila

Mitä pitää huomioida sähkötilojen kemiallisen suodatuksen suunnittelussa?

Puhdas ilma on erityisen tärkeää myös rakennuksen ja tiloissa olevien herkkien laitteiden, eikä vain ihmisen hyvinvoinnille. Esimerkiksi datakeskuksissa, palvelinsaleissa ja prosessiteollisuuden sähkötiloissa on paljon elektroniikkaa, joita täytyy suojata. Ilman epäpuhtaudet ja myös niistä johtuva korroosio aiheuttavat laitteissa ja järjestelmissä toimintahäiriöitä. Järjestelmien pettäminen saattaa jopa johtaa koko tuotantoprosessin alasajoon, josta voi koitua mittavat taloudelliset tappiot.

LINE venttiilit voittivat European Product Design Award-kilpailussa

Panoksemme suomalaiseen muotoiluun on nyt tunnustettu maailmanlaajuisesti kun LINE-ventiillit saivat kultamitalin parhaasta Rakennusalan LVI-tuotteesta. European Product Design Award™ palkitsee kansainväliset tuote- ja teolliset muotoilijat. Kilpailun kansainvälinen raati arvioi muotoilua innovatiivisuuden, estetiikan, toimivuuden, kestävyyden ja hyödyllisyyden perusteella.

Tutustu myyntipäällikkö Leo Nyströmiin

Kohta vuoden verran Myyntipäällikkönä toiminut Leo edustaa Climeconin nuorempaa koulukuntaa. Hän aloitti meillä tuotekehityksessä kesätyöntekijänä ja kiinnostus myyntityöhön ajoi hänet nykyiseen rooliin myyntitiimissä. Ensimmäisen kosketuksen Climeconiin hän sai vieraillessaan Finnbuildissä opiskelijana, jolla oli kova halu alalle.